Dee
Well-Known Member
- First Name
- Dee
- Threads
- 78
- Reaction score
- 4,040
- Vehicles
- A lot
Interpolis al geprobeerd?Hallo, na mijn Taycan ST inmiddels Macan rijder. Verzekerd bij NN.
Interessante thread. Mijn schoonzoon heeft gisteren een gebruikte Taycan uit maart 2025 gekocht met een nieuwprijs van € 144.000.
Ik ben voor hem vandaag op zoek geweest naar een verzekering en snap niet hoe jullie aan al die lage bedragen komen. Ik heb nog geen kenteken, maar heb een Taycan bij een dealer gevonden met een vergelijkbare prijs. Dat kenteken voer ik dan in. Hij heeft 9 schadevrije jaren, is 51 jaar en ik kom nergens onder € 300 per maand. Als je ‘m al verzekerd kunt krijgen. Unigarant: te hoge cataloguswaarde. ASR niet boven € 100.000, NN niet boven € 125.000. Allianz Direct lijkt de goedkoopste met een premie van € 311 per maand, Centraal Beheer € 348…
Kortom, wie heeft de gouden tip?
Daar ben ik naartoe gegaan toen Centraal Beheer de verzekering van €200 naar €300+ verhoogde...
Bij Interpolis hoef je ook geen klasse 3/5 alarm meer wanneer de auto vijf jaar of ouder is (dus ook geen Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) á €300/jaar...), scheelt ook weer.
Sponsored